Postup prací
Nejprve se u nás musíte zaregistrovat. Základním předpokladem 100% splnění klientova požadavku je jeho naprosté pochopení a proto si v GT Services zakládáme na osobním přístupu, který není možný během krátké spolupráce.
Klientem můžete být Vy, Vaši rodinní příslušnicí a partner/parnerka. Zaregistrovaní klienti platí měsíční poplatek v závislosti na počtu členů a rozsahu nabízené služby.
Klient a všechny osoby s ním zaregistrované mají telefonní kontakt na svého agenta, který je k dispozici v domluveném časovém rozsahu. Naše služby mohou být poskytované až 24 hodin denně.
Až nastane situaci vyžadující pomoc z naší strany, stačí zavolat svému specialistovi. Při telefonátu sdělíte Vaši stávající situaci a Váš požadavek. Náš spolupracovník od Vás zjistí všechny detaily potřebné k splnění Vašeho přání. Kvůli Vašemu komfortu preferujeme získání všech podkladů při prvním telefonátu.
Po nalezení optimální služby dle Vašich požadavků (cenová relace, rychlost provedení) je služba ihned poptávána. Vše zařídíme a na Vás se obrátíme až s výsledkem.
Služby z nižší cenové kategorie jsou pro urychlení placeny GT Services a následně vyúčtovány. U dražších služeb je nutná konzultace s klientem. Vyúčtování probíhá jednou měsíčně.
GT Services disponuje specialisty z různých oborů a bohatou sítí externích konzultantů. Jedná se například o obory jako jsou: informační technologie, stavebnictví, automobily a doprava, právo, marketing, obchod, sport atd. .
Služba pro Vás může vypadat následovně:
- Chcete pro své ratolesti nový počítač, ale nevíte jaký je vhodný? Zavoláte operátora, který od IT specialisty zjistí vhodnou sestavu, počítač objedná a zařídí jeho dodání a instalaci až k Vám domu.
- V autě Vám "něco rachtá" a netušíte co by to mohlo být. Zavoláte operátora, který domluví termín v servisu podle Vašich časových možností. Auto bude vyzvednuto až ho nebudete potřebovat a vrátí se Vám opravené.
Pokud jste nenašli, co jste hledali, zkuste Často kladené dotazy nebo nás kontaktujte.