Často kladené dotazy
- Jak se stát Vašim klientem?
Jednoduše - napište nám email na services@good-times.cz nebo nám zavolejte na +420 224 240 974. Naši zaměstnanci Vám rádi odpoví na Vaše dotazy. V případě zájmu bude domluvena schůzka, kde se dozvíte všechny podmínky spolupráce. Kontaktní informace jsou také v záložce kontakt.
- Kolik zaplatím?
Ceny se liší podle několika kritérií. Mezi hlavní činitele patří například počet obsluhovaných osob nebo pohotovostní doba operátora. Více viz. náš ceník.
- Co když bude výsledná cena jiná než jsem předpokládal (poptával)?
Při každém požadavku zadává klient maximální cenu, kterou je ochoten za službu či produkt zaplatit. Pokud schválený rozpočet nesouhlasí, je klient kontaktován a až po jeho souhlasu je rozpočet navýšen.
- Mohu mít i jednorázové přání bez toho, aniž bych Váš klient?
Prozatím, bohužel, nemůžete. Pracujeme pouze pro naše smluvní klienty.
- Zaplatím za každé přání co budu mít?
Ne. Zaplatíte měsíční paušál, na jehož základě bude poptávat služby u GT Services.
- Mam přibližnou představu co bych chtěl, ale nejsem v daném oboru odborník. Poradíte mi?
Samozřejmě. Díky velké síti našich externích spolupracovníků dokážeme navrhnout ideální řešení pro konkrétní situaci (např. typickým příkladem je, když chce klient koupit nové PC).